محصولات ازدیلک

Home  >>  محصولات ازدیلک

همه محصولات
سرویس لحاف Saten
سرویس لحاف Ranforce
سرویس لحاف نوزادی Ranforce
سرویس کاور لحاف Saten
سرویس کاور لحاف Saten - premium
سرویس کاور لحاف Saten - soft life
سرویس کاور لحاف Ranforce
سرویس کاور لحاف با پتو اکرلیک Ranforce
سرویس کاور لحاف با روتختی پنبه دوزی Ranforce
سرویس کاور لحاف چهار فصل Ranforce
سرویس کاور لحاف Modaletto
سرویس لحاف Grande
سرویس لحاف Grass
سرویس لحاف Promise
سرویس لحاف Ottoline
سرویس لحاف Hazal-kahve
سرویس لحاف Kalbim
سرویس لحاف رانفورس Hazal-lila
سرویس لحاف Farilya

 

 

خرید کالای خواب با تنوع زیادی که در بازار وجود دارد چه از نظربرند و چه از نظر قیمت بسیار سخت به نظر میرسد. اما با توجه به معیارهای اصلی جهت انتخاب منسوجات خانگی می توان محصول مناسب را خریداری نمود.

شما در گالری محصولات ازدیلک می توانید جدیدترین مدل های کالای خواب شامل انواع روتختی, پتو, لحاف و کاورهای لحاف یک نفره و دونفره و همچنین ست حوله ترک ازدیلک شامل حوله دست و حمام و حوله های مخصوص نوزاد و کودک و همچنین حوله استخر را مشاهده نمایید.

محصولات ازدیلک طرح ها و رنگ های متنوعی از نظر لوکس یا ساده بودن و یا اسپرت و سنتی بودن در رنگ های گرم و سرد را دارا می باشد که می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق خود و یا فصول مختلف انتخاب نمایید. این اجناس در سایزهای استاندارد و جنس های متفاوت با کیفیت بالا برای انواع سلیقه ها ارائه می شود. برای خریدارانی که در جستجوی سرویس خواب فانتزی هستند محصولات کتان ازدیلک که بسیار نرم بوده در طرح ها و رنگ های شاد و رمانتیک موجود است. همچنین سرویس های روتختی و کاور لحاف از جنس ساتین که به دلیل نرم و براق بودن جلوه خاصی به اتاق خواب شما می دهند نیز ارائه شده است.

محصولات ازدیلک همچنین شامل طرح های متنوع برای اتاق خواب کودکان و نیز مناسب سیسمونی نوزاد می باشد که در طرح ها و رنگ های بسار شاد برای کودکان تولید گردیده است. همچنین اگر تصمیم به خرید روتختی و لحاف عروس ترک برای جهیزیه را دارید به طور یقین می توانید از بین طرح ها و رنگ های مختلف موجود یک محصول مناسب برای جهیزیه عروس بیابید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین هر کدام از این محصولات می توانید از طریق فروشگاه آنلاین محصولات ازدیلک, اقدام به خرید آنلاین محصولات ازدیلک نموده و از طریق پست کالای خود را مستقیما از نمایندگی انحصاری ازدیلک در ایران تحویل بگیرید.

همچنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با مراجعه به فروشگاه های عرضه کالای خواب و منسوجات خانگی طرف قرار داد ما اقدام به تهیه جدیدترین محصولات ازدیلک در ایران نمایید.