توصیه هایی در مورد خرید کالای خواب و حوله

Home  >>  مقالات  >>  توصیه هایی در مورد خرید کالای خواب و حوله

توصیه هایی در مورد خرید کالای خواب و حوله

On سپتامبر 28, 2015, Posted by , In مقالات, With No Comments

انتخاب و خرید کالای خواب مناسب

ما حدود یک سوم از اوقات شبانه روز خود را در خواب به سر می بریم. در نتیجه یک خواب راحت و خوب می تواند برای بدن و ذهن ما بسیار مفید باشد. استفاده از تخت, تشک, لحاف و پتوی مناسب و با کیفیت برای یک استراحت خوب ضروری به نظر می رسد. بنابراین به هنگام خرید کالای خواب خود به نکات زیر توجه نمایید.

پارچه هایی که در آنها درصد بالایی مواد مصنوعی به کار رفته است ممکن است از لحاظ استحکام و یا چروک شدن بهتر از پارچه های پنبه ای باشد ولی از نظر بهداشتی به عنوان مثال ایجاد تعریق به اندازه محصولات پنبه ای مناسب نمی باشند و ممکن است در برخی از افراد باعث بروز حساسیت های پوستی یا تنفسی شوند .

دوام محصولات تولید شده با نخ پنبه ای کمتر از پارچه های تولید شده با الیاف مصنوعی می باشد ولی نخ پنبه ای چون به طور کامل منشاء طبیعی دارد که از لحاظ بهداشت پوست و سلامتی بسیار مناسب می باشند .

همچنین برند های مطرح و تولید کنندگان بزرگ که دارای استاندارد های معتبر ملی و بین المللی در کنترل کیفیت هستند, مجبور به استفاده از مواد اولیه و رنگ های کاملاً استاندارد می باشند تا از نظر سلامتی برای مصرف کنندگان مضر نباشند.

خرید کالای خواب مناسب

متاسفانه در سالهای اخیر محصولات غیر اساندارد چینی که هیچگونه کنترلی در مراحل تولید بر روی آنها انجام نمی گیرد و در برخی موارد حتی در گمرکات نیز نظارت کامل بر آنها اعمال نمی شود و یا به صورت قاچاق وارد کشور شده که دربسیاری از این کالاها از رنگهای غیر استاندارد استفاده شده است که باعث بروز برخی بیماریهای پوستی می گردد.

همچنین تعدادی از تولید کنندگان داخلی نیز بی توجه به این موارد و گاهی برای سود بیشتر از رنگ های غیر استاندارد چینی برای تولیدات کالای خواب خود نظیر لحاف و پتو و یا انواع حوله استفاده می نمایند .

بنابراین ما به عنوان دست اندرکار واردات و توزیع محصولات ازدیلک ترکیه که دارای تمامی استانداردهای کیفی لازم می باشد به شما توصیه می کنیم به منظور حفظ سلامتی خود قبل از انتخاب محصولات نساجی خانگی مانند کالای خواب و حوله از کیفیت و اعتبار برند محصول مورد نظر اطمینان کامل حاصل نمایید.

 

Comments are closed.