تنوع محصولات

Home  >>  تنوع محصولات

تنوع مدل و رنگ در محصولات ازدیلک ترکیه

انتخاب سرویس لحاف و روتختی با طراحی شیک و جدید برای تخت خواب ازجمله مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین راه های ایجاد تنوع و تحول در دکوراسیون اتاق خواب است. انواع متنوع مدل روتختی و لحاف های جدید ازدیلک ترکیه که با ترکیبی از رنگ ها و طرح های زیبای روزتوسط طراحان ترک واروپایی شرکت ازدیلک در اختیارخریداران مشکل پسند ایرانی قرار گرفته می توانند به طور کلی دکوراسیون اتاق خواب را زیر و رو کنند. شیک ترین و جدیدترین مدل لحاف, کاور لحاف و روتختی هایی که به راحتی می توانند به عنصر اصلی دکوراسیون اتاق خواب شما بدل شوند. مدل های متنوع کالای خواب ازدیلک که در این وبسایت مشاهده می نمایید برای تمامی فصول و سنین گوناگون از جمله نوزاد و کودک طراحی شده اند و با توجه به شرایط آب و هوایی ایران برای فصول سرد و گرم سال قابل استفاده خواهند بود. در مورد انتخاب مدل لحاف و روتختی باید به این نکته توجه داشته باشید که روتختی های ترک ازدیلک با طراحی و رنگ های جذاب خود, تم دکوراسیون اتاق خواب شما را تعیین می کنند. بنابراین با این تاثیر گذاری مهم در اتاق خواب باید حتما طرحی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و مطابق سلیقه و تفکر شما خواهد بود.

در صورتی که بیشتر طرح های ساده و سرد را دوست دارید می توانید از مدل روتختی و کاورهای ازدیلک تک رنگ ما استفاده نمایید. برای ایجاد تنوع هر چه بیشتر رنگ هایی را انتخاب نمایید که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال سایه های خاکستری روشن یا سبز یشمی انتخاب های مناسبی برای شما به شمار می روند. در طراحی این مدل از محصولات ازدیلک در طرف دیگرشان برای ایجاد تنوع بیشتر معمولا” از رنگ های متضاد مانند سفید و کرم استفاده می شود. البته در برخی شرایط هم بهتر است روتختی هایی با رنگ های تند مانند زرد یا بنفش را انتخاب کنید. ممکن است تصورکنید که این رنگ ها بیشترمناسب اتاق کودک می باشد اما رنگ زرد و حتی بنفش برای اتاق خواب بزرگسالان نیز بسیار مناسب و شیک خواهد بود. استفاده ازاین رنگها در سرویس خواب همزمان هم لوکس هستند و هم اسپورت. گزینه های قابل انتخاب در زمینه رنگ و مدل لحاف و روتختی های ازدیلک بسیار زیاد است اما در نهایت این چیدمان کلی اتاق خواب و سلیقه شما است که تعیین کننده خواهد بود.

ازدیلک با ارائه محصولات متنوع با طراحی های شیک مناسب اتاق کودک و نوزاد و همچنین مناسب جهیزیه عروس امکان لذت بردن از یک اتاق خواب ایده آل را برای شما فراهم کرده است.