کیفیت محصولات

Home  >>  کیفیت محصولات

کیفیت محصولات کالای خواب و منسوجات خانگی ازدیلک

موضوع سلامتی مبحث با اهمیت دیگری در انتخاب کالای خواب اعم از روتختی, پتو و لحاف میباشد. با توجه به این که ما روزانه بین ۵ تا ۹ ساعت را در تخت خواب می گذرانیم می بایست از کیفیت و استاندارد بالای کالای خواب خود اعم از تشک, پتو, روتختی و لحاف اطمینان داشته باشیم. در حال حاضر محصولات کالای خواب ازدیلک موجود در بازار کاملا از مواد ارگانیک تهیه شده اند. این بدان معناست که از مواد شیمیایی (رزین, چسب ها و رنگ های صنعتی) در آنها استفاده نشده و کاملا طبیعی و مطابق استانداردهای روز اروپا هستند.

داشتن سرویس خواب به همراه روتختی و لحاف شیک اگرچه در زیبا کردن دکوراسیون اتاق خواب نقش بسیار با اهمیتی دارد، ولی درزمان خرید کالای خواب نباید فقط به زیبایی توجه کنید زیرا کیفیت و مقاومت تختخواب و کالای خواب نکته‌ بسیار مهمی است که حتما باید آن را مد نظر قراردهید.

شما هرمقدار که تلاش کنید و اتاق خواب خود را زیبا نمایید، و حتی بهترین چیدمان و دکوراسیون را برای آن در نظر بگیرید، تا وقتیکه برای تختخواب خود یک روتختی و لحاف خوب در انتخاب نکرده باشید, زحمات شما کامل نخواهد بود. در واقع روتختی به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید.

پس از انتخاب یک تخت خواب خوب و راحت، انتخاب ملحفه و روتختی مناسب نیز در بهداشت و آرامش خواب شما بسیارتاثیر گذار می باشد. در واقع کیفیت و مقاومت بسیار خوب کالای خواب ازدیلک ترکیه مکمل زحمات شما برای فرام کردن یک اتاق خواب زیبا و راحت خواهد بود. انتخاب لحاف های نرم و روتختی های ازدیلک به راحتی و آرامشتان کمک فراوانی مینماید.

کیفیت محصولات کالای خواب ازدیلک ترکیه حاصل بیش از 40 سال تجربه تولید است تمامی مراحل تولید شامل گزینش بهترین پنبه خام, ریسندگی, بافندگی, رنگرزی, چاپ, برش و دوخت بصورت پیوسته در کارخانجات ازدیلک با بهره گیری از جدید ترین و مدرنترین ماشین آلات نساجی و با نظارت طراحان و متخصصین این صنعت انجام می گرید.

مهمترین هدف این شرکت رضایت خریداران از کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است و یکی از برجسته ترین عوامل رسیدن این شرکت به جایگاه کنونی کنترل کیفیت مستمرمحصولت این برند می باشد.

با توجه به صادرات گسترده محصولات نساجی ازدیلک به کشورهای اروپایی, آمریکا, کانادا, روسیه, آسیای میانه, امارات و کشورهای همسایه از جمله کشور عزیزمان ایران و همچنین کسب رتبه بزرگ ترین تولید کننده حوله در اروپا و ششمین تولید کننده در جهان، مسلما” داشتن استاندارد های کیفی جهانی نقش مهمی را در رسیدن به این موفقیت ها ایفاء می نماید.

لازم به ذکر است محصولات نساجی خانگی ازدیلک ترکیه توانسته است استاندارد های ذیل را کسب نماید:

مدیریت تضمین کیفیت ISO 9001

مدیریت ایمنی بهداشی – مواد غذایی ISO 22000

اولین دارنده مدیریت رضایتمندی مشتری بین تولید کنندگان صنعت حوله و کالای خواب ISO 10002

همچنین به اطلاع کلیه خریداران محترم می رساند که کلیه کالاهای تولیدی کارخانجات ازدیلک ترکیه دارای ضمانت می باشند.