درباره ما

Home  >>  درباره ما

نمایندگی ازدیلک در ایران

این شرکت که در حال حاضر نماینده رسمی و انحصاری محصولات ازدیلک در ایران می باشد در سال 1382 تاسیس گردیده و فعالیت خود را با واردات منسوجات خانگی شامل انواع کالای خواب و حوله از کشورهای ترکیه و چین آغاز نموده است.

پس از همکاری با شرکت ها و تولید کننده های مختلفی از چین و ترکیه در سال 1386 مدیران شرکت به منظور ارائه کالاهای با کیفیت به مشتریان تصمیم گرفتند که تنها با برندهای مطرح و معتبر همکاری نمایند. به همین منظور همکاری و واردات از تولید کنندگان منسوجات خانگی و کالای خواب چینی به علت نداشتن ضمانت های کیفی لازم متوقف شد و تلاش برای اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر اروپایی مورد توجه اعضاء شرکت قرار گرفت. در همین راستا در سال 1387 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت معتبر ازدیلک ترکیه گردیدیم که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای کالای خواب و منسوجات خانگی در ترکیه و اروپا مطرح می باشد.

کارخانجات ازدیلک ترکیه در سال 1350 تاسیس گردیده اند و این شرکت با تولید 40 تن انواع حوله در روز بزرگترین تولید کننده انواع حوله با کیفیت و استاندارد بالا در کشور ترکیه می باشد .

شرکت ازدیلک از سال 2004 میلادی اقدام به راه اندازی کارخانجات چاپ و رنگرزی نمود تا در زمینه تولید انواع کالای خواب شامل انواع پتو, روتختی, ملحفه, سرویس لحاف و کاور لحاف به عنوان یک برند برتر وارد بازار گردد که این امر در سال 2006 با توان تولید 18 میلیون متر مربع محقق گردیدد.

صادرات گسترده انواع حوله و کالای خواب ازدیلک به کشورهای مختلف جهان در اروپا، آسیا و خاور میانه از جمله ایران و نیز داشتن عنوان بزرگ ترین تولید کننده حوله در بین کشورهای اروپایی و ششمین تولید کننده انواع حوله در جهان، به طور یقین نشانگر داشتن کیفیت بسیار بالا مطابق استاندارد های کیفی روز این برند می باشد.

با توجه به سابقه کارخانجات ازدیلک در زمینه تولید انواع حوله با کیفیت بسیار بالا و به کمک شناخت و رضایت مشتریان از این برند، محصولات جدید تولیدی در زمینه کالای خواب توانست به سرعت نظر مشتریان را جلب کرده و به عنوان یک برند مطرح در این زمینه در مدت کوتاهی از سایر رقبای صاحب نام پیشی بگیرد. درایران نیز انواع محصولات ازدیلک اعم از سرویس حوله و کالای خواب علارغم اینکه تبلیغات وسیعی برای آن انجام نگرفت، به دلیل کیفیت بالا و طرح های شیک و منحصر بفرد محصولات توانست در زمان کوتاهی به عنوان یک برند مطرح در ایران مورد توجه مشتریان قرار گیرد

هدف شرکت ما به عنوان نمایندگی ازدیلک در ایران ارائه جدیدترین تولیدات منسوجات خانگی با قیمت مناسب و ضمانت کیفی محصولات می باشد.